Sommar trök.....

Det värsta jag vet med sommaren det är när alla kompisar är upptagna och man inte vet vad man ska göra, men det finns säkert jätte mycket man kan göra fast man inte kommer på det och man är för deppig det ärdet som är bra med att ha tre hundar att gör ut med för då kan man ju gosa med dom och gå ut med dom men sen kommer ju det att det ä ju inte mina hundar och sen åker dom ut med båten och då är hundarna ju inte hemma!!! det är också så jobbigt att det inte är varmt ute för då kan man ju inte sola eller gå till stranden fast jag önska mest att vi hade en båt vi kunde åka ut med om man hade trök för båt det ÄLSKAR jag!
Ni får gärna skriva in lite olika bloggar jag kan läsa när jag har så tråkigt.
Vad ska ni göra i sommar?
Kram <3


Kommentarer
Emelie säger:

Sv. Jag tror redan vi har gjort ett bloglovin byte :D

2012-06-16 | 18:25:01
Bloggadress: http://jedressage.blogg.se/
Malin säger:

SV: Svårt att förklara. Men jag använder mig av programmet "Gimp"

Vill du ha en design?



Kram

2012-06-16 | 18:26:35
Bloggadress: http://topmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback