Sorry....

Förlåt att jag inte har bloggat idag mn jag har inte tänkt på bloggen för första gången haha! Men det ska bättra sig lover!
Ja idag så fick jag passa min lilla syster på morgonen till lunch och hon hade inte sovit inatt så hon var inte glad för vi tror hon kan vara början till lite sjuk eller nåt men jag har ju pussat henne jätte mycket så det får vi inte hoppas fast alla har ju pussat henne så då borde alla bli sjuka hahaha :P Men sen då gick jag ut på en promenad med henne i 30 min och det var skönt men varmt jätte varmt! Sen åkte jag till frölunda torg med Fillan för hon skulle köpa några bikinisar för hon åkte ut med båten idag och vi var där en timma ungefär sen åkte vi hem och jag var skit hungrig verkligen men när jag kom hem till mamma gick jag ut med hundarna fast det var bara Plexus och Ruth för Tassia oppererar sitt öra för hon hade en blod böld typ och öroninflamation som hon har i samma öra ofta så hon har väll opereras nu och kommer hem ikväll eller inatt och hon måste ha tratt i tre veckor undrar verkligen hur det kommer gå hahaha. Sen åt jag en stor portion med pasta, bacon och edami bönor mums, sen åkte jag med min brors moppe upp till pappa och sen har jag solat och ätit middag men jag skulle in til MTV konserten med Jacob men pappa och dom hade drukit vin så det blev inte av men det var ju ändå jätte mycket folk där så det är ändå skönt att vara hemma! :)<3 Men mamma hade frågat mig och min bror om vi ville gå på Madonna i sommar men jag sa att det inte var min musik smak men jag hade önskat att jag sa ja för det är ju ändå kul med konsär, men men mistag gör man alltid ibland (jag har gjot många) :/! Men imorgon är det ju midsommar och vi ska fira med våra kompisar och jag ska ha en samma kläning som jag hade på skolavslutnignen fast brun för jag lämnade in min blåa för den var ju sönder över allt och då fanst det bara brun kvar så jag tog den men den är jätte fin och sen ska jag ha convers och en vit kofta! Nu ska jag duscha och sen göra mig iordning, men vi hörs imorgon puss! <3
I <3 U SO MUCH! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback