Tårtbak!

Snart så kommer Nellie till mig så ska jag, Fillan och Nellie baka tårta som vi ska ha imon på skolavslutningen, för det är någon grej vi har på skolan att alla i årskurs 6 ska baka tårta och den får se ut hur som helst! Men jag tror våran kan bli väldigt bra (hoppas jag)! Men jag lägger upp bild på tårtan när den är klar och sen senare så ska jag och Nellie och Olliey gå på premieren av LOL om det finns biljetter kvar för vi ska bara åka ditt och se om det finns biljetter kvar men det hoppas jag för det är liksom 52 platser kvar och det är premier och då brukar biljetterna redan vara slut i detta lager! Men det jobbiga är att det känns inte som att det är skolavslutning imon så sjukt :O men det är väldigt tråkigt för jag ÄLSKAR verkligen min klass över hela mitt hjärta och ÄLSKAR min lärare jag kommer gråta imorgon på skolavslutningen jag LOVAR!!! <333
VÄRLDENS BÄSTA KLASS!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback