Yää!

Tjenare på er!
Jag har varit vaken en ganska lång stund nu. Idag så ska jag kanske vara med bästa sysslingen Maja men hon har inte svarat än på kik eller när jag har ringt så får lite panik för annars ska jag göra andra saker idag, men jag hoppas hon kommer ringa upp eller svara när jag ringer här snart igen. Men om hon inte svara ska jag åka till frölunda torg med pappas flickvän och hennes dotter det blir nice isåfall. Efter det så ska jag och pappas flickvän kanske då åka till IKEA och till Hööks som jag verkligen vill! Ska prova en ridväst till ridlägret för min är för liten för jag har haft den sen jag var 9 är 13 nu :S Det är ju ändå så dåligt väder ute så det är inte så jätte kul att ara ute direkt, och idag fick jag redan på att min kompis fått en pojkvän igår :) För att vara ärlig så tycker jag själv att han inte är snygg eller nåt mem det kanske han är i verkligheten man vet ju aldrig ;) Men nu ska jag ringa Maja igen hörs, puss! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback