Bäst ever

(söndag)Denna dagen har ju varit hur härlig som helst! Imorse så vaknade jag typ 8.00 sen vid 10 gick jag ut med Plexus sen gick jag och mamma ner och filade med våra kompisar sen var jag lite med min kompis och vi hoppade stutsmatta med vatten ballonger och så hade vi korta shorts och ett linne och det var inte ena kallt (lite sjukt) men solen värmde ju på riktigt bra, sen gick jag ut med Plexus igen en ganska lång promeniks, sen packade jag mina grejer och så ränsade jag och mamma i rabatten lite sen så gick Plexus Matte och jag gick på en kvälls promenad först gick jag ner till ängen och det var jätte härligt solned gång och sen gick jag hem men jag ville inte lämna honom så jag gick det lilla varvet också sen gick jag lilla barvet en gång till och sen kom hans familj och han blev så glad så glad och jag fick godis :D haha av dom och ett ljus! Så nu är han super lycklig igen<3
Har ni haft en härlig vårdag?
xoxo Tojalove :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback