Softar

Sån härlig lördag! Först i morse vaknade jag ganska tidigt men sen vid 10 åkte vi iväg till media Marit och hemtex sen åkte vi till chili för det fanns en filt som jag ville ha som inte fanns på hemtex, så vi köpte den beiga filten! Sen åkte vi hem och så visade jag filten för pappas flickvän och så sa hon att den inte passade i mitt rum och det tyckte jag med lite så sen åkte vi iväg igen och slängde skräp och sen till baka till chili och köpte den ben vita istället och sen åkte vi till FT och gick lite i affärer sen åkte vi äntligen hem. Så när vi kom hem så kunde man softa vara inne på datorn och slappa! Så nu ligger jag i soffan med pappa och Sara och ser på Horse Whisper (bästa filmen) <33 den är grym men i börjar så gråter jag alltid för att det är så hemskt men sen blir allt jätte bra i slutet <33 sen ska vi käka pizza och se på film mumss!
Ha en fortsatt härlig lördag<3 :)
Love ya XOXO Tojalove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback