Drömmar.....

Godmorgon!
Någonting jag hatar mest det är att drömmar inte är på riktigt!! :( Drömde världens bästa dröm inat om en kille som gick på våran skola men byte till sam, det var nog den bästa drömmen på länge jag blev jätte ledsen förut när jag vaknade för den inte var sann, men det killen jag drömde om är ett år äldre och jätte söt men han tror jag skulle aldrig gilla mig, men jag hoppas att han kanske tycker jag är lite söt! Och hans namn är så gulligt Adam<3 åå shit vad jag önskade att drömmen var sann jag blir helt tokig att den inte var på riktigt!!! ;(( Skulle göra alt för att den var på riktig men den killen han har en bästis som jag spelar golf med så an är nog inte min typ fast jag skulle ju hoppats det! Love <3
Tojalove<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback