Friday!!!!

Yää idag är det FREDAG!!! Det har varit så skönt denna veckan eftersom vi var lediga Måndag och Tisdag och i Tisdags när det blev så vamr mmmmmm.
Idag i skolan är det en okej dag först har är vi med våran klassföreståndare och gör något sen slöjd, Bamba, tystläs och sist Eng och engelska lektionen brukar oftast gå fort så no problem! ;) Nu precis har jag tagit brun utan sol som jag ska göra i en vecka så jag började nog i Måndags eller tisdags så då får vi se om de blir någon skilnad som jag hoppas att det blir, jag har börjat att ta det på mina ben.
Min outfith idag är ljusgröna jeans, vitt line från min kusin och en kofta så det blir lite sommar outfith idag!
Så härligt med helg imon ska jag och mamma in till en sko affär i stad (vi känner den som äger den) så vi ska kolla på skor till mig och kanske mamma man vet aldrig vad hon hittar haha <3 och sen kanske jag mamma och min kusin och hennes mamma gå på stan eller nåt, men det kanske inte blir denna lördagen men det hoppas jag :)
Hoppas ni får en bra Fredag!!


Tojalove<3

Kommentarer
♥ ♥ ♥ ♥ ♥Maja♥ ♥ ♥ ♥ ♥ säger:

Saknar dig också så jätte mycket!!!!! Vi måste verkligen ses snart! ;)



♥ ♥ ♥ ♥ ♥Maja♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2012-05-04 | 12:28:12
Bloggadress: http://ponydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback