Fun

Det gick jätte bra idag på städdagen det var segt i början men sen träffade jag en jätte snäll mamma som jag var med tills hon ringde hennes dotter och hennes kompis! Dom var och hämtade in Tote en ridskola häst där för en av tjejerna hyr honom varje söndag! Och hon andra har egen häst ungefär! Så jag fick hänga med dom och dom var jätte snälla tog imot mig med glatt leende när dom kom. När vi hade städat 1.30 timma så fick vi korv och fika sen hjälpa jag mina nya "kompisar" men hästarna för dom skulle rida ut tillsammans men sen åkte jag hem för jag skulle till pappa. När jag kom hem så byte jag snabbt om till kort kort byxor för hade haft på mig blås lång byxor hela dagen så snacka om att jag var varm sen duschade jag fötterna och packade sen fick jag över och gosade med älsklingarna och gick över en stund till grannarna efter det kom pappa och vi åkte hem och åt för min halv syrra skulle iväg klockan 18 så vi fick äta tidigt! Just nu sitter jag ute och njuter och tänker på vad som hänt idag! En riktigt bra dag idag kan jag bara säg!
Tojalove<3


Kommentarer
FlizanLizan säger:

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-05-21 | 10:58:34
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback