Glöm aldrig dina vänner!

Det viktigaste i livet är vänner utan vänner då är man inget! Du ska inte lyssna på andra som snackar skit om dina vänner gå efter ditt hjärta istället vad som är bra eller inte, skit i om dina kompisar säger yada yada lyssna på ditt hjärta bli inte sur över små saker som jag blir över mina bestisar! jag älskar dom över hela mitt hjärta men det bara känns som dom bara vill vara med varandra men inte mig men dom är som plåster på varandra men det är inte så bra att vara plåster på varandra för men skaffar inte vänner lika bra om man ska vara på varandra hela tiden och man inte kan vara utan varandra men jag vet att dom gillar mig jag vet det!! <3 Jag älskar er!!!!!! mina tre bestis älsklingar <3 Jag har fått bättre själv förtroende av http://nellieberntsson.se/ för hon pratar mycket om sina vänner och enne själv hur hon mår och hon skriver bra saker så börjar jag tänkte på mycket mer att inte vara så känslig! Stark ska man vara haha. Pöss
Tojalove<3
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback