Golf Träningen

Hejj!
Idag hade jag golf träning på banan och när jag kom dit med min kompis så kom hennes pappa med hennes klubbor och jag hämtade mina grejer i mitt skåp, och sen nså träffade vi en kompis till oss och så gick hon och min kompis upp i kiosken och köpte en dricka och jag gick bort till första Tee och då träffade jag mina andra kompisar jag skulle spela med och då var det ju jätte många som var där och kom det var väldigt många jag aldrig hade sätt fast min klass kompis var där och han är rätt ny på golf träningarna på Hovås men han är ju jätte duktig och söt haha :P<3 men det får han aldrig veta haha :P Och i ´min boll var vi fyra och det gick rätt låångsamt för vi var så många och alla framör oss var långsamma och sen vid hål 6 gick mina två kompisar för dom skulle hem och då spelade jag och Anna utan dom och då fick vi spela lite med killarna framför och det var i den bollen min klass kompis var XO jag dog för det var så pinsamt att slå men som tur var gick det bra att slå men när vi skulle gå förbi dom på hål 7 och så skulle ag slå så gick den rakt in i berget och så studsade den tillbaka så jag fick ta upp den och slå ifrån början igen det var pinsamt men jag bara skrattade så jag inte ksulle bli röd i hela ansiktet som jag alltid blir haha som en tomat. Men sen drämde jag i och fick ett jätte fint slag och sen körde vi på och gick förbi en boll till på 9an och sen var vi klara och jag fick 19 poäng och sänkte mig :D Men jag försöker registrera mig på golf.se mitt HCP men det går inte så bra haha! Nu annars har jag packat upp mina grejer och ska ta en kopp te och nog göra iordning mig för att sova snart eftersom det är skola imon! :(<3 Imon fyller min lilla syrra 1 år! Gjattisssss till Sara den bästa lilla systern man kan ha (än så länge XD)
Tojalove<3


Kommentarer
linah säger:

ha en bra dag<3

2012-05-07 | 05:47:43
Bloggadress: http://linahsarkodiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback