Naglar

Nu har jag precis gjort lös naglar med min kompis Louise http://www.nattstad.se/louisejacobsson FÖLJ HENNE!! she is so perfekt!! <3 Och det var väldigt kul och jag gjorde mina blåa och med en liten pärla på varje tumme men jag tycker mina inte blev så bra men Louises blev rosa och jätte gulliga!
ps: inte mina naglar på bilen!
Så nu gick hon hem för hon skulle göra några grejer och jag ska snart äta middag idag tror jag det blir kyckling pett med sallad eller nåt! Ååå är så sugen att sova över med min bästisssss Olivia  <3333 Asså Oliva är två år yngre än mig men jag älskar henne över hela mitt hjärta hon är som min lilla underbara syster, men hon och jag måste göra något oftare har inte blivit så mycket för skolan och allt!! Men jag ska verkligen ringa henne ofatare för hon är verkligen den ända kompisen som är min bästis till 100% även fast vi inte är med varandra ofta så älskar jag henne och när vi är tillsammans så är vi jätte glada och skrattar hela tiden! <3 Olivia är aldrig dum okej om man bråkar så klart men det har vi aldrig gjort och så är hon alltid snäll och vill aldrig göra mig illa!! Olivia är den enda jag litar på 100% och jag hoppas hon läser detta och förstår att jag verkligen älskar henne mest av allt! <3 We will always be together<3 PÖSS
Tojalove<3
Till olivia! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback