Riktigt kallt......

Hejjj! Idag har jag ju varit på golf träning med alla tjejer på klubben och tränarna var eliterna :O dom är så snälla och gulliga mot oss! Mn det dåliga var att det var skit kallt mina händer och mina läppar var blåa när jag såg mig i spegeln usch så mamma fick lämna lite kläder till mig så jag bev varmare. I burgan på lektionen blev vi utdelade i grupper och sen hade vi upp värmning och sen skulle tre grupper gå till driving ranche och tre grupper skulle gå till när spel och min grupp skulle gå till driving ranche och där nere tränade vi balans och körde två tävlingar och första tävlingen skulle man sätta ner hikar och mitt lag förlorade hihi men det var riktigt svårt..... och nästa tävling skulle man vara i grupperna som man blev indelade i i början och vårat lag vann yäyä. Efter att ha varit på ranchen så gick vi upp till krogen och åt lunch och det blev carbonara och cdet var jäte gott. Efter lunchen så gick min grupp och tre andra grupper till närspelet och öva där och det gick jätte bra :) När jag kom hem förut så åkte jag och mamma till ICA för at handla. När vi kom hem för en stund sen så åt jag lite fil och sen duschade jag så nu sitter jag här vid datorn och bara chillar om en timma ungefär så kommer våra gäster och så ska vi äta gott och ha det roligt. Pöss
Tojalove<3
Ps: jag vet att jag inte skriver så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback