Slut..

Så himla tråkigt att praon är slut hade kunnat praoa i en vecka till det har verkligen varit jätte kul på praon dom här dagarna!
Idag så gjorde jag orders och städade och för att det var min sista dag så åt vi lite bulle innan lunch men tyvärr fick jag inte köra truck fick veta sen att man behövde ha truck körar kort för det men jag gjorde annat kul! Ticko som är min handledares hund skällde lika mycket idag som vanligt men det var bara för min handledare gick iväg och så är han så mammig så han blir helt galen när hon går iväg haha och sen städade vi med städ maskinen som råkade gå sönder lite när vi tömde den men så fiffiga som vi är så lagade vi den sen gjorde jag lite till orders och så åt vi lunch och sen slutade vi för det var halv dag men hade kunnat jobba länge till! En en gång har detta varit bästa praon än så länge se om jag kanske kommer till backa nästa år. Kram
Tojalove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback