Sommar

Igår när jag låg på studsmattan och solade! <3 :)
Nellie underbaraste människan! Önska att jag kände henne eller iallafall hade en bild på henne! :(<3
Igår var det en riktig sommar dag!
Jag solade väldigt mycket och jag fick lite färg men kanske inte så mycket på benen men i ansiktet och på armarna :) och så satte vi upp studsmattan och jag hoppade på studsmattan men studsmattan var så hård att jag studsade jätte högt så det var kul!! Och så gick jag ut med hundarna och vi gick till ängen och nere på ängen så var det nästan inget vatten vid stranden typ bara gägga moja USCH! Så Ruth och Tassia ville ju så klart springa där eftersom det var 20 grader och dom är ju rasen Fransk Bulldogg så dom har det väldigt jobbigt när det är varmt men Tassia var kopplad eftersom det kom andra människor men Ruth var lös så Ruth sprang ju såklart i gäggan! Hon var inte gosig sen kan man säga. Och sen gick vi hem igen då och då lekte jag med dom lite i deras trädgård och sen gick jag hem oh bakade en kladkaka som mni bror ville ha så snäll som jag är haha :P och när kakan var i ugnen så la jag mig på studmattan och solade och det var riktigt skönt. Och sen när kakan var klar så gick jag in på datorn ite och läste om VÄRLDENS BÄSTA BLOGG och det är ju såklart Nellie Berntsson asså jag läser verkligen den hela tiden jag bara längtar tills nästa inlägg hon sriver så bra saker om allt hon gått egenom och sina underbara hästar Elvis D-ponny Stella B-ponny och Bellman! Men Nellie rider mest Elvis och Stella.snälla läs hennes blogg PLEASE hon äger <3 http://nellieberntsson.se/
men idag är det skola och efter skolan så ska jag vara med min kompis och då får vi se vad vi ska hitta på och idag ska det bli 17 grader hoppas jag det står det iallafall så det får vi hoppas! Kram på er :)<3
Tojalove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback