Stan

Godmorgon på er!
Jag vaknade endå för en lång stund sen men då gjorde jag andra saker! hehe
Men det känns väldigt konstigt att ha lös naglar som ä långa och jag känner mig lite som en fortis eller nåt som har långa naglar men dt ä ju snyggt endå så What ever! -.-
Nu snart ska jag och mamma in till stan och shoppa :D jag hoppas att jag får ett par korta vita shorts som jag vill ha och kanske en skön tröja och ett par skor! hihi mycket att begära men så är det att vara tjej haha :P annars idag ska jag väll gå ut med hundarna som vanligt kanske vara med någon ompis också! Men nu ska vi göra oss iordning så jag måste sticka! Pöss
Tojalove<3


Kommentarer
felicia - fotokobran säger:

sv; åh, tack sötnos, vad glad jag blir! :'D

2012-05-05 | 15:40:57
Bloggadress: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback