Trött


Jag är verkligen så trött har typ försovit mig två dagar denna veckan första gången jag typ gör det haha! Men imon är det ju fredag igen jippi och imon också så efter skolan ska jag och mamma och hennes kopis köpa våffel smet och sylr mm för på söndag är det våffelgolfen yäää! Roligt med golf och sen efter det senare på kvällen ska jag på tjejmiddag till min besti men det jobbiga är att två kompisar i min klass får typ crasy bang på kalas slänger mat och är almänt SKIT jobbiga och så mår vissa illa för dom äter för mycket och jag hatar när folk mår ILLA jag vet inte varför önska att jag inte gjorde det! :((( HATAR DET!!! :(( så jag hoppas ingen gör det och så får man ova över med och det är ju kul bara alla kan ta det lite lungt just dom två tjejerna som blir galna! Men om det blir för galet sätter jag mig någon annan stans en stund! hihi :)<3 Och idag bestämmde jag mig att jag vill gå på golf läger i sommar med mina kompis :) det roliga är att det är v.27 och på lördagen ska vi ha stort släckt kalas för min morfar fyller år och sen på söndagen åker jag på ridlger en vecka ung haha! Men det blir kul då har man att göra i sommar åå längtar sååå mycket!!! Kram kram
Tojalove<3


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback