Varför är dom inte så bra?? :(

Varför är inte mina bästisar så snälla mot mig som dom?
Asså jag älskar mina bästisar men dom vill aldrig göra något med mig eller aldrig något! men min kompis Louise och henens bästis älskar varandra på riktigt som intemina bästisar gör!! Jag bara önska dom ville vara med mig någon ting! :( Och Louise kan yp aldrig gör något, Det känns som jag inte har en ända riktig vän alla sviker än! :( Önska mitt liv var perfekt men det kommer aldrig att vara det :( Asså mina bästisar har aldrig vetat hur dåligt jag har måt! :'( ! Önska Louise gillade mig lika mycket som jag gillar henne! Det roliga ä'r att INGEN av mina kompis frågar mig omdet går att göra något! Det är alltid jag som frågar dom det är därför det känns som jag är menings lös men det är jag säkert inte men att ingenvill vara med mig! :'( SNÄLLA HJÄLP MIG!
Tojalove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback