På benen!

Hej<3
 
Äntligen känner jag att mitt humör har kommit tillbaka. Fast jag är fortfarande nere när jag är med min klass men inte mina andra kompisar :)
 
Men iallafall, idag så efter skolan hängde jag med Nathalie hem och vi satt mest och pratade och lyssnade på musik. Vid ungefär 16.45 så kom Emma J för att vi skulle kolla på portkod klockan 17, dom sista avsnitten :(. Om ni inte har sett portkod rekomenderar jag starkt den kolla där ----> http://www.svtplay.se/video/606208/del-9-efterratt
väldigt korta avsnitt men väldigt bra lite konstiga kan dom vara men jätte bra. 
 
Men efter vi hade kollat klart på det så bytte jag och Natha om för vi skulle gå på 00 träningen sen, och den var iinte såå rolig idag :S orkade seriöst inte har varit as seg idag bara för jag har lagt mig så sent dom senaste dagarna. 
Men jag orkar ingenting just nu vill bara ha lov så man kan sova och vila ut sig jag behöver verkligen det. Men jag försöker plugga och vara med på lektionerna ändå men oftast så funkar det inte :S men försöker.
 
Just nu kollar jag på "The Meantalist" (om det stavas så). Men ska snart gå och lägga mig.
Pöss<3

Kommentarer
a s s l a t j e j e r n a säger:

Sugen på att vinna ett hemligt paket nu i jul?! ;)

Det är bara att skriva att du är med! http://asslatjejerna.blogg.se/2012/november/vinn-ett-hemligt-paket.html#comment

2012-11-29 | 14:36:53
Bloggadress: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback