Rolig sleepover<3

Hej!
Som sakt igår så sov jag över med tre tjejer från ridlägret och vi hade jätte roligt. Jag berättar lite kort vad vi gjorde. Först av alla kom jag vid 15 och då hade jag och Hanna lite pinsam tystnad för det var så länge sen vi täfades och så var jag väldigt nere igår så det blev inte riktigt så bra men sen typ en timma efter att jag kom så kom Malou och dom hade kört jätte mycket fel :P Sen ungefär 30 min efter M så kom Cecilia. Efter att alla då hade kommit så snackade vi sen åt vi middag och sen kom det vi hade längtat efter så mycket vi åkte till Ranchen för Hanna skulle rida och hon red på Dragon som Isatuva hade på ridlägret och hon var jätte duktigt och det var så roligt att träffa Regoletto fast han hade inte förändrats något alls han var lika petig när man ska klappa honom på ansiktet :P stör mig sjukt mycket på det. och Cissi och Malou fick hälsa på deras hästar dom hade och dom var lika glada. Efter att Hanna var klar och så så åkte vi hem till dom så byte Hanna om sen åkte vi till Ica och handlade godis, dricka och chips och sen åkte vi hem och kollade på film till klockan 3 och vi såg på en AS läskigt skräck film som jag bara vill glömma. Sen efter allt det så tvättade vi oss och Malou visade dom grejerna vi fick av hennes mormor som jobbar med sånt sen tog vi ansiktsmask och chillade medans den torka sen tog vi bort den och då  satte vi oss i sängen och kollade på *en prinssesa dagbok* sen så typ somnade vi nästan så då tog vi bort datorn men då snackade alla förutom Cissi som somna så vi andra snacka sen la sig Malou och Hanna på en luft madrass nedanför sängarna för det var så varmt så då somna jag vid typ 4.30 och sen vakna jag vid 6 och då var Malou och Hanna fortfarande vakna och dom var helt höga och Cissi vaknade och somna typ hela tiden var sjukt läskigt haha och sen vid halv 8 somnade alla och sen vaknade jag först vid typ 10.15 och dom andra halv 11 så då snacka vi och sen såg vi kalrt på filmen åt frukost gjorde iordning oss och sen gick vi ut och tog kort och alla blev fina förutom dom på mig :S 
Sen kom mamma vid kvart i tre och då pkte vi till systembolaget och sen hem och då gick jag ut med älsklings Plexus<3 Just nu kollar jag på tv och bloggar.
Imorgon har jag inget bestämt riktigt jag ska gå ut med hunden/hundarna iallafall kanske ska vara med en kompis men hon svarar inte på kvällen iallafall ska vi få gäster min (extra) mamma och dom plus att Charlie och Lissie följer med :D ska bli jätte mysigt.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback