:'( skola!!

Godmorgon!
Idag är det bara att tgga skola igen, jag har haft sånt skönt lov och nu ska skolan förstöra det men men sånt är livet. Iallafall idag så börjar vi halv tio med uppstart sen har vi bild, bamba, matte, engelska och sist men inte minst Franska så kallade B-språket. Efter skolan som vanligt har jag innebandy träning så går direkt efter skolan. Jag hoppas att vi inte behöver springa as mycket idag :P förra veckans träning var jätte roligt förutom en övning när man behövde stå framför mål :P men det försöker jag säga till tränarna att det är så här att på matchen vill man vinna och då ställer man säg framför mål för då kämpar man men inte på träningar då ställar man säg inte framfr mål för man vill få bollar på sig som gör sjukt ont D: men dom fattar aldrig -.-.
 
Middagen igår blev jätte mysig vi planerar lite vad vi ska hitta på vid jul och så alltid lika mysigt för jag verkligen ÄLSKAR mina kusiner dom bästa man kan ha<3
Puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback