3/10-12

Godmorgon!
Igår var jag med Magda, Natha, Emma, Emma och Vilma hemma hos mig och vi hade gör kul. Nathaie var den som stannade längst och hon o jag bara skrattade på kvällen för vi ringde Fredrik och Emma B så vi pratade ed dom samtidigt som vi skrattade igäll oss :D och jag fick lite nya nummer till några gulliga killar som jag kanske kan få bra kontakt med. Men Nathalie åkte hem vid 20.10 och då sen åt jag middag och såg på x-factor och hollywoodfruar men jag ar så trött så jag somna efter halva programmet. '

Idag så börjar jag 9.20 och då har vi franska sen efter franskan har vi matte sen No, Bamba, No, Sv och teknik så då slutar vi 16.00 idag :S och efter det har jag innebandy men jag vet inte om jag ska sippa den och träna med F98 på fredag istället för jag måste börja plugga till No provet vi ska ha nästa vecka men ändå vill jag gå på träningen idag för att träna med mitt lag eftersom jag ska spela match med dom på söndag, men jag får se. Just nu sitter jag och bloggar och lyssnar på musik samtidigt som hundarna sover i soffan bredvid mig<3
puss<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback