Mååndag

Godmorgon!
Idag var det då måndag igen men det speciella är att min bror fyler år idg och det han fick av mig var dom nya apple hörlurarna och det nya world of warcraft spelet. Idag så böjar jag klockan 9.30 rätt skönt med sov morgon fast imorse fick jag å upp 6 för att gratta honom eftersom han börjar tidigare än jag. Sen så slutar jag 15.30idag och efter åt direkt har jag innebandy fast jag måste gå en kvart tidigare för att jag måste hinna hem innan gästerna kommer fö att sen är det släktmiddag och den här gången är heeela släkten med hos mamma, ska bli super roligt.
Puss<3

Kommentarer
Maja säger:

Hälsa grattis!

Svar: ska jag göra <3
Victoria

2012-10-01 | 19:19:21
Bloggadress: http://majabloggar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback