Mysig Lördag!

Hej på er!
Idag så har jag inte gjort mer än att jag har sätt på film imorse, städa/letat lite i mitt rum, passat min lilla syster och spelat sims 3. Har varit en rätt seg dag men det är ju mysigt ibland ¨eftersom det inte har varit riktigt lika fint väder som i förr går och igår så då brydde jag mig inte vad jag gjorde. Men nä jag gjorde lunch förut så ringde min underbara syssling och fråga hur det var med mig och så, älskar henne för jag vet att hon alltid finns på min sida och jag på hennes. Så vi pratade en stund och så bästemde vi att vi skulle försöka ses nästa helg.
Men just nu är jag hos Lissie och Charlie för jag skulle gå ut med dom för deras husse och matte inte är hemma för min kusin har gympa tävling och jag fick veta nu att dom hade vunnit GULD MEDALJ Grattis till dom, riktigt roligt för min kusin att vinna en guld medalj. Så jag ska gå snart vill bara gosa lite med hundarna. 
Ikväll ska pappa, jag och min bror på bio och vi ska se Ted :) någa av mina kompisar har sätt den och säger att den är rolig och br så det hoppas jag med kanske lite snuskig vad jag har sätt på trailen. 
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback