Underbar vecka!

Hej!
Denna veckan kommer bli helt underbar. Imorgon så ska jag följa med min granne till stallet igen och få rida på Rekur :D sen på kvällen är det inebandy träning med 00-orna, ska bli roligt :). På onsdag då smäller det för då ska jag träffa 2-3 tjejer från ridlägret ochsova över en av tjejerna rider just på ranchen så då ska vi få följa med henne ditt och kolla och då hoppas jag att jag får träffa min älskliiiing Regoletto!! Så det kommer bli helt underbart plus just på kvällen är det ju Halloween också :P vi kanske går ut och busar lite också ^^ haha. Sen på torsdag så är jag ju med dom sen på eftermiddagen ska jag upp till pappa för att passa Sara med antingen Farmor eller Farfar och Bittan för pappa och dom ska bort på en grej. På fredag så kanske jag är med en kompis annars på kvällen ska vi få gäster.
God natt, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback