Ussssch

Godmorgon på er!
Förlåt var dålg update igår men jag var med olliey efter skolan för v skulle öva no och sånt så då tänkte jag inte på det sen så lämnade vi tillbaka hundarna igår :( så därför blev det inget. Men iallafall skolan var jätte bra igår och sen var jag ju med Olliey och vi övade och lite så sen på kvällen vid 20 så åkte vi till min (extra) mamma för dom kom hem igår så vi åkte till dom och lämna tillbaka hundarna och dom blev jätte glada och jag bara kände när jag kom in hos dom att jag ville stanna jag tror dom inte förståår hur mycket jag äääääääääälskar dom!!!  Så jag ville igentligen inte åka hem men det måste ju jag ändå så :( men hundarna blev suuuuper glada fast inte jag för det var väldigt tomt när vi kom hem för det var inga hundar som man kunde gosa med och så, men jag kommer säkert träffa dom nästa vecka eller denna får se. Men jag ska packa mina grejer till skolan idag så hörs sen.
Puss<3
Jag har tyvärr ignen blid på min outfith så jag säger istället:
Svarta byxor från fiorucci
Vit top från Cheelse
Svart vit kofta från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback