Hej!
Skolan har varit jätte bra idag pluggar hela tiden nu för vi har muntligt So prov på fredag så kommer nog inte hinna blogga så mycket tyvärr men ska försöka. Imorgon är det skola och vi börjar 9.15 så det är skönt och vi slutar 15.20 men det värsta imorgon är att vi ska ta livmoderhalscancer sprutan och vad jag har tänkt igenom och allt är att jag vet några i min klass som kommer (låtsas) må skit dåligt och så, okej jag kan inte vet om dom mår dåligt eller inte men jag chansar på det. Men jag tror att jag inte kommer må så dåligt (hoppas jag) men när vi tr sprutan 12.30 så är vi på franskan och sen är det idrott så då får vi ta det försiktigt ❤❤
Kram<3
Godnatt<3


Kommentarer
Carolina - Beridare på stall Assla säger:

Fasen vad plugget ska ta upp allting :(

Svar: aa, jätte jobbigt!! :(
Victoria

2012-09-27 | 16:32:02
Bloggadress: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback