Bought

Hejj på er!
Förlåt för att jag inte har updaterat idag men har inte tänkt på det. 
Men idag så  på morgonen så såg vi klart på en film ochjag spelade lite sims 3 sen så har jag försökt komma på vad man kan göra idag för mamma och jag hade inget speciellt att göra. Men hundarna behövde kissa i allafall så vi gick en lång promenad sen åkte vi till 421 för att komma hemifrån och där gick vi lite runt och så gick vi in på H&M och där fick jag lite kläder sen så när vi hade varit där en stund så åkte vi hem för att hundarna var ju hemma och då kan man inte vara borta hur länge som helst.Men annars idag har jag inte gjort mer än att varit ute med alla olika hundar hit och ditt sen har vi dukat för imorgon för vi ska ha släktmiddag för att min bror fyller år imorgon så då ska vi fira honom.
Men nu ska vi beställa Thai så måste gå.
kram<3
 
Här är kläderna jag fick:
Fräka leopard byxor
Gullig tunn shorta
Utliggare en gullig blus
Ljus rosa tunn kofta
Och ett par flis vantar
 
 

Kommentarer
Ella säger:

Snögga grejor där!!

Svar: tack :)
Victoria

2012-10-05 | 11:03:05
Bloggadress: http://ellablondie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback