Godmorgon!

Alla bästa läsare jag har!
Igår när jag fick rida islandshästen som kallades reckur och hennes andra häst tölradis (kommer från Island),så var det helt underbart jag fick rida på reckur och det var såå underbart så jag inte kunde föreställa mig det! Så mjukt och skönt när jag töltade och trava jag var helt över lycklig!!! Det var så tråkigt att vi skulle åka hem sen men hon sa att jag gärna får följa med fler gånger och det var roligt att hon sa det.
Idag i skolan är det engelska diagnos prov vi ska göra som man inte skulle öva till, liksom dom ska se vad vi kan i eng och så. Sen efter skolan så ska jag göra läxor och sen har jag innebandy träning och sen ska jag på tuppewere!
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback