Happy?

Godmorgon på er! Hoppas ni haft en gör skön helg för nu är det ju skola igen då :S
Jag känner att jag inte har något problem med skolan men jag tror jag har svårt att lära mig grejer för jag komemr aldrig ihåg något och fattar typ aldrig :S jätte jobbigt, men har ni något bra sätt man kan göra för att komma ihåg?  
Men iallfall idga i skola har vi en lagom lång dag först klassmöte sen bild, Ma, Eng och sist franska (kan ha fel på dagen, glömt lite :P) efter skolan så har jag innebandy träing :/ igår pratade jag med mamma om att jag ville sluta i innebandy för att jag vill rida istället men då sa hon att man betalar per år :'( så nu måste jag plågas ett halv år till.
Men det inte det att jag inte gillar innebandy för det gör jag jätte mycket ändå men jag tycker det inte är roligt men jag vill ändå inte sluta. jag har jätte svårt för att bestämma mig för jag vill rida 100% så mycket mer, jag får PANIK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback