Hollywoodfruar

Hej!!
Idag har varit en jätte bra dag i skolan förutan att efter bamba så blev jag lite seriöst konstig betedde mig väääldigt konstigt haha men fast på ett roligt sätt.
Imorse så åkte vi ju till en annan skola/fritidsgård för att dom skulle berätta att man kunde åka ditt och spela olika spel innebandy mm det jag jätte kul själv så spelade jag innebandy med några killar och Olliey det var as roligt, haha fast killar blev helt galna efter ett tag. Vi åkte där ifrån ungefär vid 11 jätte skönt för då slapp vi so, sv och so. När vi kom till skolan så hade vi musik och sen bamba efter bamba hade vi idrott och sista lektionen block. Efter skolan så följde jag med Emma hem och då var Emma o och Vilma med fast jag kunde bara vara med dom en timma för skull ha lära känna samtal med mina lärare :S när mamma hade hämtar mig då så åkte vi hem och gick till skolan och började prata med mina lärare (tråkigt) sen stack vi hem och åt middag och jag gjorde läxor sen såg vi på x-factor och nu ser vi på hollywoodfruar.
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback