Orkar inte mer...

Asså seriöst orkar inte plugga mer, har suttit och pluggat sen 17 orkar inte mer. 
Men jag känner att jag kan nästan allt så tror jag pluggar mer imorgon nu för har engelska läxa tills imorgon också så vill öva ite på den också. 
 
 
Denna dagen idag har varit jätte bra förutom att vi tog spruta idag men ändå så gjorde detinte så ont jag lyssnade på musik så det gick snabbt, men kännte mig lite tung i armen och ont i huvet nu så det ska bli skönt att sova sen. Imorgon så börjar vi 8.25 så ingen sov morgon imorgon inte men vi slutar ändå vid ungefär 14 så det är jätte skönt. Imrgon så kommer också Lissie och Charlie fö jag ska passa dom i 1 vecka så Elvis (min kanin) är hos mormor för annars så kan han bli rädd för hundarna. 
Det sista jag vill säga nu är I LOVE U!
puss<3
You light up my heart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback