Tjabba tjena!!

Imorse så kom jag ju tyvärr försent men det gick bra ändå jag kom in när alla gjorde vårat läxsförhör så jag fick göra det efter alla :P sen gick vi till datasalen för att skiva lite fakta om ett land och jag hade valt Kanada. Allt som allt har skolan idag varit sådär asså jag kan ha helt fel men jag känner att ingen vill vara med mig i skolan eller prata med mig :/ det är alltid jag som kommer fram till någon och börjar larva sig det är aldrig någon som börjar larva sig med mig :S och sen vill ingen typ säga grejer till mig typ hemlisar eller nåt, så jag känner mig lite sådär utanför. Men jag är stark jag försöker att inte bry mig om det mn ibland är det svårt men jag vet ju att vissa har det värre så... Efter skolan idag så var det innebandy träning och det gick hyfsatt bra lite så suriga var alla. När jag kom hem duscha jag och sen åt jag middag, det jobbiga var att när vi åt så gjorde mina läppar jätte ont för är ganska torr så det sved och sved jätte mycket så då behövde jag något kallt på läpparna för leppsyl funkade inte så bra så jag fick då ta glass mmmmm!!! :D 
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback