Första träningen nu då!

Jupp, snart har jag första innebandy täningen för mig på detta året. Lovar att det komemr bli tufft men inte lika tufft som det är efter hela sommaren. Så jag kommer säkert klara träningen. men komemr säkert inte ge allt, haha men försöker. 
idag har jag varit blandannat på FT och kollat lite kläder men hittade ingen ting :( väntar tills alla vår/sommar kläder komemr in istället. Sen har jag handlat och hållt på i mitt stökiga kläd rum. för drog ut alla mina kläder igår ur min garderob för det var propp full så fick inte plats med något mer, så var tvungen att rensa rejält. Så två stora svarta soppsäckar får min kompis med kläder, och visa kläder där i är märken som hon älskar och just dom grejerna hon alltid vill ha ligger just nu i säckarna så jag tror hon blir super glad. 
men ska sticka nu så önska mig lycka till, pöösss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback