Hörde jag att någon sa att det var fredag imorgon?

Guuud så härligt med fredag imorgon längtar varje dag efter just fredagar när man bara kan slappa efter skolan och tänka på att det inte är skola nästa dag.
 
Idag har varit en jätte mysig och snabbt dag i skolan. Vi började vid 8 och jag råkade somna om och vakna 7.30 och vid 7.40 skulle jag möta mina kompisar så fick lite brottåm. Sen slutade vi vid 15.20 och det tråkiga var att på idrotten idag råkade mina kompisar glömma sina plånböcker i skolan och sen när dom skulle kolla sina plånböcker så märkte dom att deras pengar var borta och deras  myntfack var öppna så då blev dom väldigt ledsa för visa blev av med 300-500 kr så tyckte jätte synd om dom. Vissa tror det är en speciell person men jag tror det inte var den personen för hen skulle aldrig göra det tror jag, men man vet aldrig.
Imorgon är det då fredag och jag har sovmorgon och det är så gött. Vi har enelska och geografi läxa tills imorgon så inga svåra läxor engelskan är lite glosor som man ska läsa igenom och goegrafin ska man läsa några sidor, så inte alls ansträngande. Imorgon också ska vi till ett museeum på sista lektionen och vi kommer dra övern 1 timma så nästa vecka så slutar vi efter bamba och sen imorgon så ska jag ha tjejmiddag för tjejerna i min klass så det kommer bli super kul..
 
Just nu ser på jag på "Robbotar" med min bästa halv syster och ska snart sova eftersom jag har skola imorgon.
Pöss<3

Kommentarer
Lovisa säger:

Åååå vilken fin bild! <3<3<3<3

2013-02-19 | 14:10:05
Bloggadress: http://nattstad.se/lovisaslife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback