Mysig dag!

Hejsan!
 
idag har jag varit på FT och ja var där med 3 andra kompisar. När vi var inne på en affär så började det låta jätte mycket så alla på ft fick gå ut och sen visade det sig att det var brandalarmet som hade fått en kortslutning så det var inget alvarligt. Jag hittade en jätte snygg klänning på den affären vi var inne på men den var så dyr så jag köpte den inte men sen fick jag veta att det var 30% så då blev det ju mycket mindre. Men så är det kör på en annan nyårs klänning imorgon för min kompis har nyår firande. Så det ända jag köpte var present till henne. Jag åkte hem innan dom andra för hade sjukt ont i min axel och var jätte trött. 
Just nu sitter jag och myser framför tv, känner mg jäte trött, ont i huvet och hungig så väntar tills pappa kommer hem för då har han med sig pizza till oss <3 sjukt längesen jag åt pizza så det ska bli jätte gott.<3
 
Imorgon ska jag in till Mydog som jag alltid går på och jag ska vara där med min granne och vi ska stå i fransk bulldogg montern eftersom dom har franska bulldoggs som jag går ut med. Så jag ska få stå där med dom, sen tror jag kanske att kennel ägaren kommer vara där eftersom hon känner dom och hon som äger kenneln är så sjukt go och snäll, älskar dom<3
Pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback