Perfekt helg :/

Godmorgon!
Vill bara infomera om att jag har haft en perfekt helg i lördags på morgonen åkte jag och mamma in till stan och shoppa lite och jag byte en tröja se på dagen hade jag innebandy match mot pixbo röd och vi ledde över dom hela matchen tills på slutet när vi råkade släppa in 2 mål plus att jag sköt 5 skott på deras mål som nästan gick in :D så sen i semifinal så ska vi nog möta pixbo röd och dåp f*n ska vi ta dom fö det komemr vi att gra om vi inte tappar någon spelare bakom oss. På kvällen hjälpte jag till på mormors middag , roligt sen så sov jag över med diddi och nathalie på morgonen igår så vaknade vi sen åkte jag vid 11 för ville hem och då städade jag sen åkte jag till min gudmorg och dom (extra familj) och sen behövde jag åka ganska snabbt för hade match mot det bästa laget Kungälv och vi ledde över dom hela matchen så på sista halv leken släppte vi in 3 mål och det berode på en viss person som jag inte tänker nämna men jag tycker synd om henne för hon måste ha chansen att träna också men hon behöver mycket träning det synd <3 men vi gjorde att mål till så vi spelade lika mot dom och guuud vad glada vi var :D fast tycker våra tränare var dumma dom bara '"det var okej" man bara "käften vi selade lika för första gången" plus det dåliga att jag trillade på min svanskotta så jag kan nästan inte sitta eller nåt nu så komemr skippa träningen tyvärr inte :( måste vila upp mih. Det roliga när jag trilla var att jag trilla i slowmotion hahaha.
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback