Te Amo

Hejsan!
Jag vet att jag har väldigt seg blogging just nu men försöker så gått jag kan men är väldigt trött och satsar på skolan så det blir vad det blir.
Men ida så började jag 8 och slutade 14.50 ganska soft dag men imorse va ja helt död när jag skulle gå upp så de va segt. Sen fick vi en läxa idag geografi (läsa) så de var väldigt enkelt. Sista lektionen vi har idag så har vi elevensval och ja har idrott oh vi spelade innebandy "turnering" och jag blev ensam tjej i mitt lag och de v ine sant så dålig jag var! vill inte änns tänka på det...
Just nu så hr jag prcis plugga och sister och skypar m min bästtiiiisss Nathaliiiieee <3
Idag s åtvi typ kyckling och ris till middag och jag åt liiiite för mycket så ha jävligt ont i magn just nu.
Glöm inte att checka min bäästiiiis blogg Malou 
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback