Goodbye?

Jag har funderat nu och jag tror jag ska byta bloggplats till nattstad.se för tycker den är mycket bättre än blogg.se så jag ska försöka se om jag ändrar.
 
Idag har jag skola och vi slutar 16, jag vill nästa bara kniv hugga våra lärare för just idag har vi dom sämsta man kan ha -.- jag dööööör!!! men man får stå ut som man gör varje dag.
Efter skolan 15 min så börjar min träning så jag får skynda mig ditt, äta och byta om.
 
Imorgon har vi MatteProv... och våran matte lärare är inte änns där, osmart?!!
jag känner mig ändå väldigt säker på matten så jag hoppas det går bra. För det är inte så lätt att plugga till ett matte prov :S men man får göra så gott man kan!
kram<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback