HISTORIA PROV!!

Godmorgon på er!
denna veckan har jag inte bloggat bara för jag har ett stort so prov idag på 100 sidor så det har varit viktigare än att blogga känner jag. Jag känner ändå att jag kan mycket men det finn alltid små grejer våran lärare tar upp som ingen övt på. Så var det på lektionen igår, han började prata om någon som vi aldrig snackat om när vi skulle ha general repetition.  :S
Det kommer nog bli en härlig helg, har inget riktigt planerat förutom middagar och sånt. Jag ska iallafall mysa mycket med min älsklingar som jag inte gått ut med på hela veckan :( saknar dem såååå mycket!!!!
 
Just nu har jag pluggat och kollat på PLL, men måst göra mig iordning nu för börjar snart.
Ha en super fredag, kraaaaam <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback