Upptagen hela helgen!

Hejsan!
Jag känner att jag har varit upptagen hela helgen. Först i fredags så var jag hos min kompis på tjejmiddag, idag hade jag match (som vi glömmer) och sen nu är jag på typ tjejmiddag och man sover över. Det är jätte mysigt att vara på tjejmiddagar, haha! Sen nästa vecka på fredag ska jag på tjejmiddag sen ska jag iväg resten av helgen.
Jag får lite damp över att vi har så mycket prov!!!! I fredags var det matteprov, nästa vecka franska prov, veckan insänka påsklovet så har vi No inlämning av en forskning och sen om många veckor så har vi so prov 100 sidor ska vi läsa typ eller mer och sen är det 70 frågor -.- döda mig.... Det gäller att plugga nu allt jag har tills sommarlovet, sen kan man bara slappa och inte tänka på några läxor alls!! 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback