Alien film

Hahah
Sitter och kollar på en jätte konstig/rolig alien film som hå på 7an som handlar om några barn och släktingar som åker ut till deras farmors hus och så blir det storm och så kommer 4 alléns och så ska dom ta över männskligheten och blablabla och det är faktiskt ganska rolig hostar samtidigt som jag skrattar!
Jag vill också säga att jag tycker jätte synd om NellieB efter som Bellman ska åka hem imorgon så hon är ju jätte ledsen önska verkligen jag kände Nellie så jag kunde ge henne en enorm kram<3 idag så har jag fått massor av grejer från pappas jobb eller igentligen var det så att min styv syster skulle ha massor av ljus hållare och kuddar till hennes och hennes kompis på hennes skola och så tog dom samma grejer till mig med så jag tar kort och lägger ut imorgon hur det blev.
Puss<3


Kommentarer
Hanna säger:

sjukt fin blogg tjejen! Älskar den!!

2012-09-01 | 10:06:26
Bloggadress: http://Ponniebruden.blogg.se
VickanR säger:

hoppas du haft en bra dag! kolla gärna min blogg :)

2012-09-01 | 17:14:20
Bloggadress: http://vickanrinkous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback