Golf next

Hej!
Idag slutade vi vid 14.40 för vi var i samlings salen och lärarna berättade om elevens val och då fick man välja 3 gejer man ville göra i etta tvåa och trea och som etta valde jag matte (fråga mig inte varför) 2 musik och 3 idrott matten lätt bara rolig men ågrade mig lite nu atiskt :S hehe Men snart ska jag dra till golfen och vi ska vara på driving ranch idag och jag hoppas jag kommer få vara med Lollo och Ella och dom det brukar kännas som dom inte vill ha mig i deras lag (inte så schysst) men jag gör som jag alltid gör när alla håller på så jag bryr mig inte! -.- Men jag hoppas frisk är där idag för han var med i söndags när jag sänkte mig så det blir roligt ändå han är så snäll och skön! haha :P 
Nu så lyssnar jag på musik och har gjort klart våran matte läxa förutom det sista talet som var ganska svårt så jag får vänta tills ja träffar pappa så han får hjälpa mig för min bror orka inte och pappa är den bästa på matte i familjen. 
Puss<3

Trackback