Great

Tjena moss!
idag så har jag varit med Julia eftersom hon sov över hos mig och vi hade jätte kul :D fast saknar henne riktigt mycket :( Julia var hos mig ungefär till klockan 14.30 sen åkte hon hem och det roliga var att våra föräldrar jobbar med samma bolag och har träffats innan :P (lite sjukt). Sen efter Julia hade åkt hem så trökade jg lite hemma sen åkte jag till min extra mamma och chilla med henne och bada i deras 24 gradiga pool inte varmt kan jag säga men det var riktigt skönt eftersom det var så varmt ute sen kom hennes barn en stund med deras två kompisar och dom bada i en 15 min ungefär eftersom dom skulle bort sen och jag cyklade till golf krogenför vi skulle äta middag där med våra kompisar och efter vi hade varit där så stack mammorna hem till oss och drack vin och iallafall jag, Lollo, Adam och carl-anton gck hem till lollo fast först tog vi bussen till ICA och köpte jordnötts bågar och marabou och på bussen ditt så träffade jag min kusin Sofiaaa<3 äntligen fick jg träffa henne lite snabbt :) sen var vi där i en 27 min och sen tog vi bussen hem och åg på film en kortis och sen kollade vi på *natthumor* haha sket roligt ;D Så där satt vi i deras soffa och bara chilla och snacka mycket och imorgon ska vi till gymet på morgonen för jag har nu bestämt att jag ska bli BIFF (iallafall nära biff) med Agnes och Malin sen tror jag iallafall att jag ska till min extra mammam om vi inte ska och fika på stranden med dom som var med på golf korgen idag, eftersom det ska bli så fint väder som det var idag som imorgon. Men nu ska jag nog gå och sova är ganska trött  :)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback