Hemma

Jupp nu är jag hemma efter en låång dag först började vi med klockan 10 att åka till gymmet och mammas kompis och hennes dotter ville följa med och testa styrke träning så dom följde med :) det var jätte kul och gick jätte bra och på en maskin så körde jag 100 kg (känner mig lite stolt, haha)det var att man skulle göra knä böj fast man satt på en stol och pressade bak och 100 kg var så tungt att jag bara klarade 2 men det var bra endå ;) har bestämt nu att jag ska bli stark gå på alla innebandy träningarna och köra med min egen vikt hemma t ex armhävningar, sittaps, plankan och mm. Så min kondition ska vara på top och min kropp ska vara på topp tills nästa sommar det är mitt mål och jag ska försöka bara äta godis på lördagar fast det kommer gå jätte dåligt men ska försöka verkligen vill inte äta godis man mår så illa av det efter åt en bitt är bra men inte 20 typ, äckligt. Efter att vi hade varit på gymmet så åkte vi hem och jag duschade och sen precis när jag var klar fick jag slänga på mig mina kläder för mamma och min bror skulle iväg och slänga skräp så då tänkte jag att då kunde dom lika med lämna mig hos min extra mamma och det gjorde dom så när jag kom till min extra mamma så hade jag hennes mode en lång kjol med ett linne till och små lätta skor som hon säljer på hennes sko affär i stan, så när jag kom till dom så var hennes syster dr och hennes man och deras barn fast dom lämnade precis när jag kom och Cia letade efter deras hem nyckel som en galning för hon trodde att någon hade snott den men sen idag hittade hon den i hennes mans väska :P Sen tog jag lite macaroner för hade inte ätit någon lunch innan jag kom till dom sen var jag där nere med min kusin Emmie när hon bada och jag bada också poolen var 26 grader så den var kall i början men varm sen jätte skönt eftersom det var gör varmt ute så var poolen jätte skön sen så vid 14 så kom farfar och hans kompis från england och hans fru och deras 2 barn och dom pratar engelska så det var lite stelt i början men det blev bättre och bättre och hans fru kännde inte igen mig alls för vi träffades för 2 år sen senast och jag har växt och blivit smalare så haha :P Sen vid 17 hämtade pappa mig och vi åkte till ICA för att handla två marabou för jag skulle baka två kladdkakor för sen skulle vi på middag till våra grannar som verkligen älskade min kladdkaka och så köpte vi en stor Merci till dom som present för mamma orkade inte åka och handla om endå pappa skulle hämta mig för han skulle prata med mamma om allt sen vid 19 så gick vi över till dom vi skulle på middag till för vi var tre grannar som först var hos oss på middag sen hos dom andra och sen dom sista nu som äger mina älsklingar vi åt gott och alla älskade min kladdkak idag igen och jag gjorde då 2 och båda blev nästan upp ätna sen satt vi barn med mobilerna och jag spela lite songpop jätte roligt spel om man gillar musik och vill vara bra på det ;) Sen spela vi lite fotboll och sen gick alla hem. Just nu lyssnar jag på az grym musik blir så jävla glad av den musiken vill bara dansa runt och träffa alla jag saknar och älskar<3 och imorgon ska jag träffa efter längtade Emma min backpartner i innebandyn ;D saknarverkligen innebandyn jäääätte mycket. Om det är bra väder ska vi gå till stranden och chilla men om det inte är varmt eller så ska vi åka till FT kanske :) 
Love you<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback