Klass dag

Godmorgon!
Idag så har vi inte skola vi har istället klass dag och vi ska vara på Askims badet! Tror vi sk spela lite fotboll kanske och brän boll hoppas jag :D Vi börjar 10 och slutar 13 så det är ingen lång dag och vi ska grilla hamburgare (som jag åt ill middag igår) och så får vi ha med oss frukt och dricka själva :) idag skulle jag kanske varit med louise men dom skulle också ha sån här dag (men jag fattar inte varför det inte går efter) men jag bryr mig itne som vanligt.... 
Efer skolan och sen på kvällen så är det kräft skiva för några av alla grannar och det kommer bli jätte kul det brukar vara hos oss men nu ska vi vara hos några i korsningen. Kommer bli jätte mysigt och kul, jag kanske drar hem till min extra mamma idag efter skolan då. <3 Men nu måste jag göra mig iordning lite men jag kanske göra ett video inlägg sen när jag cyklar gå så ni får se mig today ;) haha
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback