phuu

Gösses vad jag är trött är så glad att vi har sov morgon imorgon så jag inte behöver gå up halv 7 kan istället gå upp halv 9 :) vi börjar 9.30 imorgon :) 
Idag har jag ju inte gjort mycket som ni förstog i första inlägget idag men jag har varit och slängt skräp och packat till pappa och sen så var det golf klockan 16 men innan det en sund var jag med Lollo för hon skulle också till golfen och när vi kom till golfe så var det så konstigt för då stog alla i en ring och pratade och då var det så att våran golf tränare visste inte att det var en tävling på banan så han hade inte bokat så vi fick åka hem igen. Det var ju lite smått tråkigt kan jag säga men jag och Louise åkte hem till mig och rensade min garderob sen åkte vi hem till lollo lite och sen behövde jag cykla hem och när jag kom hem så när min bror öppna dörren så var min söta underbara lilla syster där Sara och då fick jag en kram av henne hon är nog den goaste ungen i världen och Lilly (bland små barn) och sen gick vi in och så höll dom på med maen och sen åt vi och då kom även Jacob och så satt vi där och pratade sen så gick jag till mitt rum och plockade upp alla mina grejer och nu sitter jag här och bloggar och tänkte nu gå och göra lite te! 
kram<3

Kommentarer
Johanna säger:

snygg blogg sötos <3

Svar: Tack sötiss <3
Victoria

2012-08-26 | 21:09:30
Bloggadress: http://johis.blogg.se
MOAH ♥ säger:

Btw, här: http://moahsvantemark.blogg.se/2012/august/fragor.html#comment finns det 3 frågor, besvara alla 3 rätt först så får du en länk! (TIPS: Alla svaren finns någonstans i min blogg, om du är smart kolla bland kategorierna...)

Kram!! :D

Svar: nice :) kram
Victoria

2012-08-26 | 21:18:54
Bloggadress: http://moahsvantemark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback