:S

Godmorgon!
Idag är det ju måndag och då betyder det skola. Idag så har vi fotografering och jag har på mig långa jeans från Gina (för det är lite kallt ute) och en vit topp från abecrombi :) Idag slutar vi vid halv 4 och då ska jag vänta på att Diddi slutar (hon slutar 16.10) så ska vi gå till innebandyn tillsammans men igentligen börjar innebandyn vid 16.15 men vi kommer inte hina och jag orkar inte vara med på upp värmningen så jag väntar på henne och så får vi byta om där i omklädnings rummen. Sen efter innebandyn så ska jag väll inte göa mycket ska väll hem duscha göra lite matte och såklart äta middag! Jag börjar idag vid halv tio så jag går väll snart.
Kram<3
 
Ps: igår så la ju nellieberntsson ut ett jätte hemskt inlägg om nä hon red bellman på en tävling och så sa dommaren "UT MED DEN PONNYN, DU HAR INGEN KONTROLL PÅ DEN & OCH INGEN KAN RIDA MED DEN HÄR INNE"  och när jag läste det så blev jag så j*vla förbannad så det inte var sant jag ville bara gå fram till domarna och ge den som sa det en bitch klapp och springa fram och ge Nellie n bamse kram sen gå där ifrån. 
Men det hemskaste var ju att det inte var vilken tävling som helst det var Nelli och Bellmans sista tävling ihop och se säger dommaren det vem f'**n tror att Nelli inte känner tårarna samlas, så nu tycker jag att even haters ska tänka sig för vad dom skriver till Nellie för hon behöver vårat stöd mer en någon sin nu! Så snälla var inte taskiga då är ni okännslofulla människorna i världen.
 
Så Nellie jag har tänkt på dig hur mcket som helst nu och vill bara att du ska bli glad igen och jag vet att det är svårt men nästa gång jag träffar dig så ska jag ge dig en bamse kram och säga
"jag är så ledsen för din skulle efter den tävlingen" <3
LoveU<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback