Yeye

Tjenare! Goflen idag gick assom jag fick 23 poäng och har bnu sänkt mig till 45 så en liten bit kvar till 36 men det går bra jobbar mig neråt! Sen efter golfen så kom vi hem och åt middag sen så gick jag ut med plexus typ till korsningen och lite till och sen ser jag att Tassia och Ruth kommer springandes som dårar och jag får lite lätt panik och typ får göra värsta stryp halsbandet av plexus koppel sen så får jag bära ruth hem och det smart är att det kommer en annan hund också och dom blir vilda när dom ser andra hundar och sen när jag kom hem till dom igen var min arm död för Ruth är så jäkla tung :P och sen gick jag ut med Plexus igen och det gick bra sen kom jag hem igen och gick ut med bulldoggsen och då så skrev jag med Olivia och hon fråga om vi skulle träffas och så gjorde vi det så vi gick hem med hundarna och sen gick vi upp på mitt rum och snacka och så sen gick hon hem och jag följde henne till korsningen och sen gick jag hem och drack te och måla naglarna med lim haha som jag trodde var vit nagel lack för mamma trodde det och sen gjorde jag odm bruna men tog bort det och nu gjorde jag dom rosa som blev perfa :D imorgon ska jag kanske vara med Olivia det beror på en sak annars så vet jag inte vad jag ska göra något roligt kan man hitta på :) Jag tror jag ska titt lite på film nu!
Pöss och kröm <3
 
 

Kommentarer
Vickan<3 säger:

Jättefin blogg du har!! Kolla gärna in på min egna blogg. Jag skriver om mitt liv som ryttare & min väg till de högsta klasserna inom hoppning! Lämna gärna någon kommentar oxå<3 Kramis

Svar: Tack, det sa jag verkligen göra! Ha din vilja och kämpa till högsta klasserna så klarar du det! <3 ;) kram
Victoria

2012-08-20 | 00:51:38
Bloggadress: http://victoriahavelid.blogg.se
Matilda säger:

Fin blogg! Kolla min? :)

Svar: Tack, visst! ;)
Victoria

2012-08-20 | 09:00:43
Bloggadress: http://Pussmulen.blogg.se
Amanda Johansson säger:

Hej!
Fin blogg! Kika gärna in på våran blogg och lämna en kommentar om hur du tycker våran bloggen är, och gärna några tips om hur vi kan förbättra bloggen.
Kram.
/Amanda

Svar: Hej! Tack, Visst kan jag göra det! :D <3 kram
Victoria

2012-08-20 | 09:54:14
Bloggadress: http://ponnyprinsessorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback