Bak bak och mer bak.

Hej!
Idag så har jag haft en riktig bak dag först imorse så åkte jag till farmor vid halv elva och bakade pepparkakor med henne sen åkte jag hem vid halv två och när jag kom hem började vi baka lussebullar och jag 'försökte' med en pepparkaks deg jag fick med mig hem av farmor. Men det gick inte så bra så jag fick lägga in den i frysen i typ en halv timma och efter det var den perfekt så då gjorde jag och min styv mamma det, riktigt mysigt. Sen ringde hennes syster också så då skypade vi med henne och det var suuuuper mysigt längtar såå mycket tills nästa fredag för då kommer hon till Sverige (dom bor utomlands). För dom ska vara hemma över julen såklart. Alla pepparkakor och lussebullar blev jätte bra, har dock inte smakat på lussebullarna för är så mätt så jag spränger mig själv så det får bli smakprov av mig imorgon.
 
Just nu så lyssnar jag på musik och bara tar det lugnt känner tt jag kanske är påväg att bli sjuk har en början på ont i halsen och hängig, men jag har bara sovit 7 timmat inatt så det kan bero på det så det hoppas jag. 
Imorgon ska vi åka iväg med pappa och kolla på en grej sen ska jag på Lisse med kompisar.
Pöös<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback